Konkurs i Program Doradztwa Konsumenckiego
"Laur Eksperta"
Zdobądź znak jakości dla produktów i usług przyznawany przez Kapitułę złożoną z naukowców najbardziej prestiżowych polskich uczelni
Czy warto przystąpić?
Dokonując codziennych zakupów, często zwracamy uwagę na godła jakości obecne na opakowaniach lub w reklamach produktów. Trzymając w ręku butelkę popularnego napoju, kupując proszek do prania albo wybierając kredyt w baku, zdarzało nam się zatrzymać wzrok na charakterystycznym logo, które potwierdza wartość danej marki. Dzięki Konkursowi „Laur Eksperta” także Twoje produkty mogą zyskać prestiżowy znak jakości, wzmocnić swoją rozpoznawalność i pozycję rynkową. „Laur Eksperta” to znakomity sposób na kreowanie silnej marki produktów/usług w oparciu o rekomendacje naukowego jury.
Od pierwszej edycji Konkursu w mediach w całej Polsce ukazało się blisko 3,5 tys. publikacji na temat naszych Laureatów!
Klienci znają i cenią laury przyznane przez konsumentów, certyfikaty wysokiej jakości i inne godła, które pomagają podczas zakupów wybrać najlepsze, dostępne na rynku towary itp. Z badań GFK Polonia – jednej z najlepszych pracowni zajmujących się badaniem opinii publicznej - wynika, że mając szeroki wybór towarów, klienci chętniej sięgają po produkty nagradzane w prestiżowych konkursach jakości. Aż 26 proc. respondentów twierdzi, iż godło promocyjne umieszczone na opakowaniu w istotny sposób wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Na znaki jakości najsilniej zwracają uwagę klienci z dużych, ponad stutysięcznych miast (na podstawie badania Gfk Polonia na zlecenie Aegis Media).
Zasady udziału i korzyści z uczestnictwa w Konkursie:
-Przedsiębiorca (firma) samodzielnie zgłasza się do udziału w Konkursie. Wymaga to przesłania do Organizatora pisemnego zgłoszenia wraz z ankietą konkursową. .
-Zdobycie prestiżowego znaku jakości może realnie wpływać na wyniki sprzedaży wyróżnionych nim produktów/usług. Badania pokazują bowiem, że klienci często zwracają uwagę na znaki jakości i rekomendacje zewnętrzne, dokonując wyborów zakupowych.
-Posiadanie Znaku Jakości „Laur Eksperta” to prosty i skuteczny sposób na wyróżnienie swoich produktów i usług na rynku oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
-„Laur Eksperta” pomaga zdobyć zaufanie klientów w oparciu o rekomendacje wybitnych ekspertów - naukowców (profesorów i doktorów) reprezentujących najlepsze polskie uczelnie.
-Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie daje prawo do posługiwania się prestiżowym logo Konkursu na opakowaniach produktu oraz we wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych firmy (strona internetowa, media społecznościowe, reklamy, foldery, ulotki, papier firmowy itp.)
-Organizator Konkursu zapewnia aktywną promocję wyróżnionych produktów i usług, m.in. poprzez serwis internetowy www.laur-eksperta.pl, media tradycyjne i społecznościowe, wydarzenia biznesowe, konferencje, materiały informacyjne Konkursu i inne.
-Udział w Konkursie ułatwia nawiązanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych, np. z innymi laureatami Konkursu.
- Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako dbającej o wysoką jakość produktów/usług, otwartej na potrzeby klientów, rzetelnej, solidnej, nowoczesnej.
-Konkurs ma charakter odpłatny, ale wyłącznie w przypadku przyznania wyróżnienia konkursowego. Wysokość opłaty i szczegółowe zasady jej naliczania określa Regulamin Konkursu, dostępny tutaj - kliknij!
Laureat Konkursu "Laur Eksperta" uzyskuje prawo do:
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" na opakowaniu wyróżnionego produktu
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" we wszystkich przekazach promujących wyróżniony produkt/usługę (reklamy prasowe, telewizyjne, internetowe, bilbordy, plakaty, ulotki itp.)
-posługiwania się godłem i informacją o uzyskaniu wyróżnienia "Laur Eksperta" na stronie internetowej firmy, papierze firmowym, wizytówkach, formatkach mailowych, w mediach społecznościowych, materiałach prasowych itp.
-udziału w Koncercie lub Gali Finałowej Konkursu
-promocji produktu i firmy podczas Koncertu lub Wielkiej Gali Finałowej Konkursu
-umieszczenia godła "Laur Eksperta” na frontowej części budynku firmy
-promocji w wydawnictwach, drukach reklamowych i tekstach promocyjnych przygotowywanych przez organizatora Konkursu
-promocji produktu i firmy na stronie internetowej Konkursu, w zakładce poświęconej Laureatom
Czy warto przystąpić?
Dokonując codziennych zakupów, często zwracamy uwagę na godła jakości obecne na opakowaniach lub w reklamach produktów. Trzymając w ręku butelkę popularnego napoju, kupując proszek do prania albo wybierając kredyt w baku, zdarzało nam się zatrzymać wzrok na charakterystycznym logo, które potwierdza wartość danej marki. Dzięki Konkursowi „Laur Eksperta” także Twoje produkty mogą zyskać prestiżowy znak jakości, wzmocnić swoją rozpoznawalność i pozycję rynkową. „Laur Eksperta” to znakomity sposób na kreowanie silnej marki produktów/usług w oparciu o rekomendacje naukowego jury.
Od pierwszej edycji Konkursu w mediach w całej Polsce ukazało się blisko 3,5 tys. publikacji na temat naszych Laureatów!
Klienci znają i cenią laury przyznane przez konsumentów, certyfikaty wysokiej jakości i inne godła, które pomagają podczas zakupów wybrać najlepsze, dostępne na rynku towary itp. Z badań GFK Polonia – jednej z najlepszych pracowni zajmujących się badaniem opinii publicznej - wynika, że mając szeroki wybór towarów, klienci chętniej sięgają po produkty nagradzane w prestiżowych konkursach jakości. Aż 26 proc. respondentów twierdzi, iż godło promocyjne umieszczone na opakowaniu w istotny sposób wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Na znaki jakości najsilniej zwracają uwagę klienci z dużych, ponad stutysięcznych miast (na podstawie badania Gfk Polonia na zlecenie Aegis Media).
Zasady udziału i korzyści z uczestnictwa w Konkursie:
-Przedsiębiorca (firma) samodzielnie zgłasza się do udziału w Konkursie. Wymaga to przesłania do Organizatora pisemnego zgłoszenia wraz z ankietą konkursową. .
-Zdobycie prestiżowego znaku jakości może realnie wpływać na wyniki sprzedaży wyróżnionych nim produktów/usług. Badania pokazują bowiem, że klienci często zwracają uwagę na znaki jakości i rekomendacje zewnętrzne, dokonując wyborów zakupowych.
-Posiadanie Znaku Jakości „Laur Eksperta” to prosty i skuteczny sposób na wyróżnienie swoich produktów i usług na rynku oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
-„Laur Eksperta” pomaga zdobyć zaufanie klientów w oparciu o rekomendacje wybitnych ekspertów - naukowców (profesorów i doktorów) reprezentujących najlepsze polskie uczelnie.
-Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie daje prawo do posługiwania się prestiżowym logo Konkursu na opakowaniach produktu oraz we wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych firmy (strona internetowa, media społecznościowe, reklamy, foldery, ulotki, papier firmowy itp.)
-Organizator Konkursu zapewnia aktywną promocję wyróżnionych produktów i usług, m.in. poprzez serwis internetowy www.laur-eksperta.pl, media tradycyjne i społecznościowe, wydarzenia biznesowe, konferencje, materiały informacyjne Konkursu i inne.
-Udział w Konkursie ułatwia nawiązanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych, np. z innymi laureatami Konkursu.
- Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako dbającej o wysoką jakość produktów/usług, otwartej na potrzeby klientów, rzetelnej, solidnej, nowoczesnej.
-Konkurs ma charakter odpłatny, ale wyłącznie w przypadku przyznania wyróżnienia konkursowego. Wysokość opłaty i szczegółowe zasady jej naliczania określa Regulamin Konkursu, dostępny tutaj - kliknij!
Laureat Konkursu "Laur Eksperta" uzyskuje prawo do:
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" na opakowaniu wyróżnionego produktu
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" we wszystkich przekazach promujących wyróżniony produkt/usługę (reklamy prasowe, telewizyjne, internetowe, bilbordy, plakaty, ulotki itp.)
-posługiwania się godłem i informacją o uzyskaniu wyróżnienia "Laur Eksperta" na stronie internetowej firmy, papierze firmowym, wizytówkach, formatkach mailowych, w mediach społecznościowych, materiałach prasowych itp.
-udziału w Koncercie lub Gali Finałowej Konkursu
-promocji produktu i firmy podczas Koncertu lub Wielkiej Gali Finałowej Konkursu
-umieszczenia godła "Laur Eksperta” na frontowej części budynku firmy
-promocji w wydawnictwach, drukach reklamowych i tekstach promocyjnych przygotowywanych przez organizatora Konkursu
-promocji produktu i firmy na stronie internetowej Konkursu, w zakładce poświęconej Laureatom
.
.