Konkurs i Program Doradztwa Konsumenckiego
"Laur Eksperta"

Zdobądź znak jakości dla produktów i usług przyznawany przez Kapitułę złożoną z naukowców najbardziej prestiżowych polskich uczelni

Laur Eksperta

Czy warto przystąpić?

Dokonując codziennych zakupów, często zwracamy uwagę na godła jakości obecne na opakowaniach lub w reklamach produktów. Trzymając w ręku butelkę popularnego napoju, kupując proszek do prania albo wybierając kredyt w baku, zdarzało nam się zatrzymać wzrok na charakterystycznym logo, które potwierdza wartość danej marki. Dzięki Konkursowi „Laur Eksperta” także Twoje produkty mogą zyskać prestiżowy znak jakości, wzmocnić swoją rozpoznawalność i pozycję rynkową. „Laur Eksperta” to znakomity sposób na kreowanie silnej marki produktów/usług w oparciu o rekomendacje naukowego jury.  


Klienci znają i cenią laury przyznane przez konsumentów, certyfikaty wysokiej jakości i inne godła, które pomagają podczas zakupów wybrać najlepsze, dostępne na rynku towary itp.  Z badań GFK Polonia – jednej z najlepszych pracowni zajmujących się badaniem opinii publicznej - wynika, że mając szeroki wybór towarów, klienci chętniej sięgają po produkty nagradzane w prestiżowych konkursach jakości. Aż 26 proc. respondentów  twierdzi, iż godło promocyjne umieszczone na opakowaniu w istotny sposób wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Na znaki jakości najsilniej zwracają uwagę klienci z dużych, ponad stutysięcznych miast (na podstawie badania Gfk Polonia na zlecenie Aegis Media).


Zasady udziału i korzyści z uczestnictwa w Konkursie:
 
-Przedsiębiorca (firma) samodzielnie zgłasza się do udziału w Konkursie. Wymaga to przesłania do Organizatora pisemnego zgłoszenia wraz z ankietą konkursową. .

-Zdobycie prestiżowego znaku jakości może realnie wpływać na wyniki sprzedaży wyróżnionych nim produktów/usług. Badania pokazują bowiem, że klienci często zwracają uwagę na znaki jakości i rekomendacje zewnętrzne, dokonując wyborów zakupowych.
 
-Posiadanie Znaku Jakości „Laur Eksperta” to prosty i skuteczny sposób na wyróżnienie swoich produktów i usług na rynku oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
 
-„Laur Eksperta” pomaga zdobyć zaufanie klientów w oparciu o rekomendacje wybitnych ekspertów -  naukowców (profesorów i doktorów) reprezentujących najlepsze polskie uczelnie.
 
-Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie daje prawo do posługiwania się prestiżowym logo Konkursu na opakowaniach produktu oraz we wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych firmy (strona internetowa, media społecznościowe, reklamy, foldery, ulotki, papier firmowy itp.)
 
-Organizator Konkursu zapewnia aktywną promocję wyróżnionych produktów i usług, m.in. poprzez serwis internetowy www.laur-eksperta.pl, media tradycyjne i społecznościowe, wydarzenia biznesowe, konferencje, materiały informacyjne Konkursu i inne.   
 
-Udział w Konkursie ułatwia nawiązanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych, np. z innymi laureatami Konkursu.
 
- Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako dbającej o wysoką jakość produktów/usług, otwartej na potrzeby klientów, rzetelnej, solidnej, nowoczesnej.

-Konkurs ma charakter odpłatny, ale wyłącznie w przypadku przyznania wyróżnienia konkursowego. Wysokość opłaty i szczegółowe zasady jej naliczania określa Regulamin Konkursu, dostępny tutaj - kliknij!
 


Laureat Konkursu "Laur Eksperta" uzyskuje prawo do:

-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" na opakowaniu wyróżnionego produktu (przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników)
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" we wszystkich przekazach promujących wyróżniony produkt/usługę (reklamy prasowe, telewizyjne, internetowe, bilbordy, plakaty, ulotki itp.) - przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników
-posługiwania się godłem i informacją o uzyskaniu wyróżnienia "Laur Eksperta" na stronie internetowej firmy, papierze firmowym, wizytówkach, formatkach mailowych, w mediach społecznościowych, materiałach prasowych itp. (przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników)
-udziału w Koncercie lub Gali Finałowej Konkursu
-promocji produktu i firmy podczas Koncertu lub Wielkiej Gali Finałowej Konkursu
-umieszczenia godła "Laur Eksperta” na frontowej części budynku firmy (przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników)

 

Laur Eksperta
Laur Eksperta

Czy warto przystąpić?

Dokonując codziennych zakupów, często zwracamy uwagę na godła jakości obecne na opakowaniach lub w reklamach produktów. Trzymając w ręku butelkę popularnego napoju, kupując proszek do prania albo wybierając kredyt w baku, zdarzało nam się zatrzymać wzrok na charakterystycznym logo, które potwierdza wartość danej marki. Dzięki Konkursowi „Laur Eksperta” także Twoje produkty mogą zyskać prestiżowy znak jakości, wzmocnić swoją rozpoznawalność i pozycję rynkową. „Laur Eksperta” to znakomity sposób na kreowanie silnej marki produktów/usług w oparciu o rekomendacje naukowego jury.  


Klienci znają i cenią laury przyznane przez konsumentów, certyfikaty wysokiej jakości i inne godła, które pomagają podczas zakupów wybrać najlepsze, dostępne na rynku towary itp.  Z badań GFK Polonia – jednej z najlepszych pracowni zajmujących się badaniem opinii publicznej - wynika, że mając szeroki wybór towarów, klienci chętniej sięgają po produkty nagradzane w prestiżowych konkursach jakości. Aż 26 proc. respondentów  twierdzi, iż godło promocyjne umieszczone na opakowaniu w istotny sposób wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Na znaki jakości najsilniej zwracają uwagę klienci z dużych, ponad stutysięcznych miast (na podstawie badania Gfk Polonia na zlecenie Aegis Media).


Zasady udziału i korzyści z uczestnictwa w Konkursie:
 
-Przedsiębiorca (firma) samodzielnie zgłasza się do udziału w Konkursie. Wymaga to przesłania do Organizatora pisemnego zgłoszenia wraz z ankietą konkursową. .

-Zdobycie prestiżowego znaku jakości może realnie wpływać na wyniki sprzedaży wyróżnionych nim produktów/usług. Badania pokazują bowiem, że klienci często zwracają uwagę na znaki jakości i rekomendacje zewnętrzne, dokonując wyborów zakupowych.
 
-Posiadanie Znaku Jakości „Laur Eksperta” to prosty i skuteczny sposób na wyróżnienie swoich produktów i usług na rynku oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
 
-„Laur Eksperta” pomaga zdobyć zaufanie klientów w oparciu o rekomendacje wybitnych ekspertów -  naukowców (profesorów i doktorów) reprezentujących najlepsze polskie uczelnie.
 
-Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie daje prawo do posługiwania się prestiżowym logo Konkursu na opakowaniach produktu oraz we wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych firmy (strona internetowa, media społecznościowe, reklamy, foldery, ulotki, papier firmowy itp.)
 
-Organizator Konkursu zapewnia aktywną promocję wyróżnionych produktów i usług, m.in. poprzez serwis internetowy www.laur-eksperta.pl, media tradycyjne i społecznościowe, wydarzenia biznesowe, konferencje, materiały informacyjne Konkursu i inne.   
 
-Udział w Konkursie ułatwia nawiązanie nowych, wartościowych kontaktów biznesowych, np. z innymi laureatami Konkursu.
 
- Uzyskanie wyróżnienia w Konkursie sprzyja budowaniu wizerunku firmy jako dbającej o wysoką jakość produktów/usług, otwartej na potrzeby klientów, rzetelnej, solidnej, nowoczesnej.

-Konkurs ma charakter odpłatny, ale wyłącznie w przypadku przyznania wyróżnienia konkursowego. Wysokość opłaty i szczegółowe zasady jej naliczania określa Regulamin Konkursu, dostępny tutaj - kliknij!
 


Laureat Konkursu "Laur Eksperta" uzyskuje prawo do:

-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" na opakowaniu wyróżnionego produktu (przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników)
-posługiwania się godłem "Laur Eksperta" we wszystkich przekazach promujących wyróżniony produkt/usługę (reklamy prasowe, telewizyjne, internetowe, bilbordy, plakaty, ulotki itp.) - przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników
-posługiwania się godłem i informacją o uzyskaniu wyróżnienia "Laur Eksperta" na stronie internetowej firmy, papierze firmowym, wizytówkach, formatkach mailowych, w mediach społecznościowych, materiałach prasowych itp. (przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników)
-udziału w Koncercie lub Gali Finałowej Konkursu
-promocji produktu i firmy podczas Koncertu lub Wielkiej Gali Finałowej Konkursu
-umieszczenia godła "Laur Eksperta” na frontowej części budynku firmy (przez okres 12 miesięcy od ogłoszenia wyników)

 

Zobacz fotorelację z Gali Finałowej

Pobierz zgłoszenie do konkursu

.

.